Výroba nábytku a dalších užitných předmětů ze dřeva je natolik oblíbenou profesí, že se o tom můžete přesvědčit sami, pokud si vyhledáte soupisku truhlářů, například ve vašem okrese. Zpracování dřeva může probíhat i z polomů, odumřelých stromů a vývratů, což nezatěžuje životní prostředí a zároveň likviduje následky těchto událostí. Truhláři patří zároveň k velmi doceňovaným řemeslníkům, zhotoví vám na míru schodiště, šatní skříně, botníky, noční stolky, nábytek v retro stylu, který běžně nekoupíte, a také kuchyňské linky přesně podle vašich představ.
Být truhlářem není snadné, je to práce namáhavá fyzicky, ale i náročná na přemýšlení, prostorovou představivost, propočty spotřeby materiálu, měření rozměrů atd. Kdyby se však mohl truhlář starat pouze o své řemeslo, měl by to o mnoho snazší, jenže v dnešní době to obnáší i propagaci, a to zejména na Internetu. Zákazníky lze sice získat letáky do schránek či přímým oslovováním, ale největší objem jich můžete oslovit právě na neomezeném webovém prostoru.
A zde bývá mnohdy problém, protože truhlář není SEO optimalizátor a nemá k dispozici (a zřejmě na to nemá ani čas) digitální agenturu, která si pohraje s jeho webovou prezentací a umístí ji ve vyhledávačích někam na přední pozice.
Být ve vyhledávačích vpředu, pokud někdo poptává nábytek na míru, je výhodné, protože tito lidé pak obvykle sáhnou po několika prvních firmách, které se jim zobrazí. A v zásadě ani nemusí rozhodovat lokalita, protože se dnes nábytek distribuuje prostřednictvím přepravních společností napříč celou republikou. Rozhodující je kvalita služeb, sortiment, cena a ochota spolupracovat. Truhláři by si zkrátka zasloužili lepší propagační materiál, protože když se porozhlédnete na Internetu, některé takto zaměřené webové stránky neodpovídají skutečným moderním potřebám (některé fotky jsou příliš malé a neostré, na webech schází více podrobnějších informací o výrobě na zakázku a mnohé z nich jsou příliš kusé či nejasné atd.) anebo někteří truhláři webové stránky vůbec nemají a je na ně jen e-mailový či telefonický kontakt.